XXII VOLTA A PEU A XÀBIA 13-03-2011

La primera prova del Circuit 2011 tingué lloc en la propera localitat de Xàbia. La cursa començava amb un retràs de 30 minuts, degut a un problema informàtic.
A banda d'això tot anà sobre rodes, el dia fou magnífic, els núbols s'arrimaren i deixaren pas a un solet primaveral que feia les delícies dels qui estaven animant els corredors!

En la cursa s'imposà Juanra Pous, guanyador del Circuit 2009, 2on quedà el guanyador de la passada edició 2010, Vicent Mas Leyda, i 3er Mounir. Pareix que aquest any el nivell del Circuit ha pujat, i molt, ja que a banda d'aquests tres, el nostre Presi, Sergi, també està competint, encara que s'agafà aquesta primera cursa amb calma, quedant el 14è. També estan inscrits Said i Emilio Vizcaya, guanyadors, també de passades edicions del Circuit a La Marina.

En quant als nostres runners, en la foto de l'article podreu veure les seves classificacions.
A banda d'aquests, Toni Marí arribà a meta amb un temps molt bo de 48.01, i Joana amb 55 minuts.

Salut a tots i fins la propera prova de Gata (No vos oblideu ni el Xip ni el Dorsal, ja que és imprescindible per passar per l'arc de meta!!!).

Comentaris

Rubén ha dit…
Pel que fa a mi, espere que tingueu en compte que no vaig poder correr degut a que vaig sofrir un còlic nefrític mitja hora abans d'arrancar la cursa. Quin dolooorrrrrr !!!
També donar les gràcies al meu amic Manu, ja que va ser ell qui em va dur al centre mèdic i tampoc va poder correr per la meva culpa.
Au, fins a Gata.-
elpepgf ha dit…
aaaaahhh, rub!!! ja m'ho va dir pedro, ja... q mal.. i glòria també, q el dilluns coincidíreu al centre mèdic...

espere q ja estigues milloret... beu molta aigua, eh!!! ;)

Entrades populars d'aquest blog

Les curses del diumenge 30 d'agost

XIV Gegant de Pedra - Ondara 18-02-2024

15K de Tulsa als Estats Units - 10k Oliva Nova i XXIV Cursa Ròtova 28 i 29-10-2023